Jesienna ramówka TVP


Jesienią w TVP słuchacze zobaczą parę nowych polskich seriali, pojawią się nowe odcinki znanych już produkcji, na antenę powrócą programy rozrywkowe i publicystyczne, przygotowano także zupełnie nowe propozycje. TV Kraj nad Wisłą zaprezentowała w środę swoją nową ramówkę.

Polska przedstawicielstwo Prasowa żąda od szefa Kancelarii Premiera Tomasza Arabskiego zwrotu kilkudziesięciu tysięcy złotych – nieoficjalnie ustalił "Wprost". PAP chce, by Arabski z własnych pieniędzy uregulował długi spółki, w której zarządzie zasiadał. Onet.pl, po raz kolejny, jest patronem i partnerem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w niedzielę, 10 stycznia. Najważniejsze wydarzenia XVIII Finału Internauci będą mogli oglądać w Onecie na żywo. Na 10 dni aresztu sąd w Mińsku skazał wczoraj Iwana Szulha, dziennikarza pracującego na Białorusi dla Biełsat TV. Odpowiadał on z paragrafu białoruskiego kodeksu karnego za bilon chuligaństwo.



memoriał ”New York Times” będzie dostępny na 850 ekranach ustawionych w kawiarniach, barach i na lotniskach w największych amerykańskich miastach. TV firma wprowadził do ramówki nocne prążek z programami na żywo, emitowane od środy do niedzieli. syndykat Dziennikarzy Polskich proponuje, by kandydaci na prezesa i członków zarządu Telewizji Polskiej zaprezentowali publicznie wizję przyszłości spółki.

Wyemitowana w trakcie ubiegłotygodniowego meczu SuperBowl reklama Coca-Coli może być plagiatem - twierdzi co niemiara internetowych serwisów informacyjnych.

Fani nie posłuchali apelu na nieoficjalnym blogu, by wysyłać do Telewizji Polskiej e-maile z prośbą o powrót Tomasza Kammela. Były wydawca naczelny ”Wprost” Stanisław Janecki od marca będzie wiceszefem TVP Info ds. publicystyki – dowiedział się ”Presserwis”.

Na jubileuszowej, 25. gali wręczono w piątek nagrody za ubiegłoroczne osiągnięcia telewizyjne – Wiktory. W wyniku nacisków politycznych brytyjski nadawca zbiorowy BBC obniży wynagrodzenia kadry kierowniczej. Max Cegielski i Jacek Milewski zostali tegorocznymi laureatami Nagrody im. Beaty Pawlak.



Zarząd Polskiego Radia odwołał wczoraj ze stanowiska zwierzchnik Agencji Reklamy Teresę Ziółkowską. publikacja "Przekrój", do którego należą tygodnik "Przekrój" i miesięcznik "Sukces", chce stworzyć w ramach struktury stanowisko wydawcy. Niemiecka gejowska telewizja Timm złożyła w sądzie morał o ogłoszenie upadłości.

Axel Springer nie kupi N24


Koncern medialny Axel Springer nie zamierza przejmować niemieckiej telewizji informacyjnej N24.

Ballack zagra w reklamach, a nie na mundialu


Reklamodawcy nie rezygnują z niemieckiego piłkarza Michaela Ballacka, blisko że nie wystąpi on na mundialu w RPA.

Anna Dziewit w Radiu Zet, Mędrzycki odchodzi


Od wtorku poranny program w Radiu Zet poprowadzą Anna Dziewit i Marek Starybrat – dowiedział się ”Presserwis”. Ze stacji odchodzi prezenter Kuba Mędrzycki.

RMF Maxxx zagra w Oleśnicy


Spółka Multimedia, właściciel sieci RMF Maxxx, wygrała quiz na radiową częstotliwość w Oleśnicy.

TVN24, Onet.pl i tvn24.pl w najwyższym stopniu opiniotwórcze


TVN24 nieodmiennie jest w najwyższym stopniu opiniotwórczą stacją telewizyjną. Portal Onet.pl jest internetowym liderem w tej dziedzinie, wyprzedzając tvn24.pl - takie wyniki przynosi badanie Instytutu Monitorowania Mediów, przeprowadzone w marcu 2010 roku.

Witold Gadowski nowym dyrektorem TVP 1


Witold Gadowski został dyrektorem Programu 1 Telewizji Polskiej. Na stanowiskach zastępców dyrektora nie będzie zmian.

Nie ma zgody na obciążenie TVP hipoteką


minister skarbu nie zgodził się na obciążenie siedziby TVP hipoteką. Miała ona zabezpieczać 100-milionowy kredyt, który chciał uruchomić publiczny nadawca. członek rządu uznał, że TVP nie wykazała na co pójdą pieniądze z kredytu oraz z czego zostanie on spłacony.

Dwa nowe seriale wiosną w TV 4


W wiosennej ramówce TV 4 znajdą się brytyjski serial komediowy ”Poznajcie Karen Taylor” i francuska produkcja ”Przepowiednie z Awinionu”.

TVP 2 wypromuje turystyczne atrakcje własny


Kanał TVP 2 zdobył ukaz od Polskiej Organizacji Turystycznej na kreację i produkcję materiałów telewizyjnych pod roboczym tytułem "Ambasadorowie polskiej turystyki".

Rząd zapłacił miliony euro za artykuły w "Bravo"


Federalna agencja ds. Pracy zapłaciła ponad 2 mln euro za serię artykułów w magazynie dla nastolatków "Bravo" (Bauer) – podał tygodnik "Spiegel".

nowy publikacja lifestylowy już w sprzedaży


Na rynku pojawił się dwumiesięcznik o lifestylowym charakterze pt. "Kawa" (Media Editor).

PiS chce być stroną procesu ITI kontra J.Kaczyński


PiS chce być stroną procesu, kto ITI wytoczyła Jarosławowi Kaczyńskiemu za wypowiedzi o przeznaczeniu przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu Legii - klubu należącego do holdingu ITI.

Kolejne periodyk zainteresowane kupnem tygodnika "Wprost"


Do grona zainteresowanych zakupem tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost") dołączył Infor PL SA – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". Do spotkania przedstawicieli obu wydawnictw ma dojść jeszcze w tym tygodniu. Z naszych informacji wynika, że spotkanie Ryszarda Pieńkowskiego, prezesa Infor PL SA, z przedstawicielami AWR "Wprost" będzie dotyczyć przejęcia "Wprost".

Obroty niemieckich wydawców prasy spadają


Obroty niemieckich wydawnictw prasowych spadną w br. o 9,4 proc. w porównaniu z 2008 rokiem – prognozuje Związek Niemieckich Wydawców Prasy (VDZ).

Dziewięciu chętnych do przejęcia "BusinessWeek"


Dziewięć firm zgłosiło chęć kupna amerykańskiego tygodnika finansowego "BusinessWeek", podał pamiętnik "The Daily Telegraph".